Wanrode’s Heem brengt een boek uit over buurt de Hank, bestel nu snel

Het Boek is klaar, alle foto’s zijn verzameld en alle teksten zijn gecheckt, daar waar een aantal van leden van “Wanrode’s Heem” al zo lang aan heeft gewerkt : Het boek met zo’n 260 pagina’s en ruim 1300 foto’s. Het boek beschrijft tweehonderd jaar geschiedenis van buurtschap de Hank in Wanroij. U leest over de bebouwing en vooral over bewoners van de straten Hank, ’t Muurke en De vlaskuil. In vele gesprekken werden dierbare herinneringen gedeeld: Hier werden we geboren, groeiden we op, fietsten we met elkaar naar school, vierden we samen carnaval. Mensen woonden en wonen nog steeds graag in deze groene buurt en zeggen met trots: Hank is de mooiste buurt van Wanroij. Het boek is prachtig geïllustreerd en wordt volledig in kleur uitgebracht. Nu geven we iedereen die hierin geïnteresseerd is de kans een van deze prachtige exemplaren te bemachtigen.

Hoe kunt u dit boek kopen?

Dit gebeurt door voorinschrijving. Voor ons als “Wanrode’s Heem” noodzakelijk om in te schatten hoeveel exemplaren we moeten laten drukken.

Heeft u interesse in dit prachtige boek over de mooiste buurt “Hank” bestel dan snel een of meerdere boeken bij onderstaande leden van “Wanrode’s Heem”. Wij bieden dit boek aan voor maar € 15. De voorinschrijving sluit op 10 Juni 2018, daarna kan het alleen gekocht worden op 27 of 28 oktober als we een kleine expositie wijden aan de buurtschap “Hank” en de uitgave van het boek “Hank, de mooiste buurt van Wanroij”. Deze expositie vindt plaats tijdens het jubileumweekend van Het Wapen van Wanroij (25-jarig bestaan). De boeken die bij voorinschrijving zijn besteld kunnen op die dagen worden afgehaald in Het Wapen van Wanroij.

Let op: Er is in oktober maar een beperkt aantal boeken beschikbaar voor degenen die geen boek bestellen via de voorinschrijving en de prijs zal hoger zijn. Bestel dus nu en laat dit vooral ook weten aan al uw familieleden of kennissen die niet in Wanroij wonen maar geïnteresseerd zijn of banden met de Hank hebben.

De openingstijden van onze expositie in oktober zijn, zaterdag 27 oktober van 13.00 uur tot 18.30 uur en zondag 28 oktober van 10.00 uur tot 17.00 uur, toegang gratis. Tot ziens in het “Wapen van Wanroij”.

Volg ook alles over deze expositie op onze facebookpagina Wanrode’s Heem.

Vul de onderstaande bon volledig in en zorg dat deze voor 10 juni is ingeleverd is of per email is verzonden. Het totaalbedrag graag direct overmaken op de bankrekening van Wanrode’s Heem nl71rabo0105924911
Als u contant wilt betalen kan dat bij een van onderstaande leden van “Wanrode’s Heem”, tegelijk met inlevering van de bestelbon.

=========================================================================

Naam: ……………………………………………        straat en huisnr:………………………………..

Woonplaats:………………………         aantal exemplaren boek “Hank”  ……  x € 15 = €……

Contant / Bank (doorhalen wat niet van toepassing is)   datum………..-………… – 2018

Bestellen bij: Marc van der Straaten Hank 11 Wanroij wanrodesheem@home.nl

Matt Derks Klompenmakersstraat 47 Wanroij mattderks@ziggo.nl

Pak je voordeel en bestel nu!!!!